FAQ
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Zakup i zamówienie
Zamówienia zatwierdzone kartą kredytową przed godziną 13:00 są przetwarzane tego samego dnia. W przeciwnym razie średni czas przetwarzania wynosi 24 godziny.
Zamówienia są przygotowywane od poniedziałku do soboty.
Tak, oferujemy nasz katalog na całym świecie. Dostawa międzynarodowa jest dostępna bez względu na to, gdzie się znajdujesz. Mogą obowiązywać różne opłaty za dostawę; cenę wysyłki zamówienia znajdziesz na stronie potwierdzenia przed dokonaniem płatności.
Kod rabatowy można wprowadzić na stronie „koszyka”, ale także na stronie kasy przed dokonaniem płatności. Rabat jest stosowany bezpośrednio do całkowitej kwoty zamówienia (nie dotyczy kosztów dostawy).
Oczywiście, że możesz! W tym celu należy jak najszybciej napisać do naszego działu obsługi klienta. Więcej informacji na temat warunków anulowania można znaleźć w naszych warunkach zwrotu i refundacji.
Twój numer telefonu jest wymagany do dostarczenia przesyłki. Nie wykorzystujemy go do celów innych niż informacyjne, aby zapewnić jak najskuteczniejszą dostawę produktów. Umożliwia on doręczycielowi lub firmie kurierskiej skontaktowanie się z użytkownikiem lub pozostawienie wiadomości.
Wysyłka i dostawa
Jesteśmy sklepem internetowym, co oznacza, że można nas znaleźć w wielu różnych miejscach. Dlatego jesteśmy w stanie zaoferować obszerny katalog z najlepszymi produktami dostępnymi na całym świecie!
Obecnie posiadamy kilka małych magazynów w Turcji, Maroku i Indiach… Ta lista nie jest wyczerpująca. Twoje zamówienie może zostać wysłane w kilku przesyłkach, w zależności od pochodzenia produktów, bez dodatkowych opłat.
Po potwierdzeniu zamówienia jest ono zazwyczaj przetwarzane i dostarczane w ciągu 7 do 14 dni roboczych. Staramy się zapewnić szybką dostawę bez uszczerbku dla jakości naszych produktów. Więcej informacji można znaleźć w sekcji informacji o dostawie na stronie każdego produktu.
Aby uzyskać dokładniejsze informacje, należy skorzystać z informacji o śledzeniu dostarczonych po wysyłce.
Korzystamy z sieci najlepszych przewoźników w zależności od kraju dostawy i kraju wysyłki (magazynu, z którego wysyłane są produkty). Nazwę używanego przewoźnika można znaleźć w numerze śledzenia paczki. Obejmuje to: krajowe firmy pocztowe (La Poste, USPS, Bpost itp.), ale także prywatne firmy transportowe, takie jak DHL, Fedex, UPS.
Po otrzymaniu zamówienia ważne jest, aby sprawdzić, czy przesyłka nie została uszkodzona w transporcie i czy produkt jest w idealnym stanie (oraz, w razie potrzeby, odnotować wszelkie szczegółowe uszkodzenia na dowodzie dostawy przewoźnika). Kontrola ta musi zostać przeprowadzona w momencie dostawy, w obecności kierowcy. Zalecamy zachowanie opakowania (jeśli jest obecne), ponieważ może być przydatne w przypadku konieczności zwrotu produktu i jest niezbędne, jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy.
Rzadko, ale możliwe jest, że zostaniesz poproszony o zapłacenie podatków importowych. Zawsze dokładamy wszelkich starań , aby uniknąć dodatkowych opłat, dlatego wartość przesyłki jest deklarowana jako minimalna. W niektórych przypadkach firma transportowa może jednak zażądać zapłaty podatku importowego.
Z naszego doświadczenia wynika, że zależy to od..:
- Firma transportowa
- Kraj dostawy
- Kraj wysyłki
- Wartość zamówienia
- Wielkość zamówienia
Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z dostępnymi zasobami online dotyczącymi importu towarów do Twojego kraju.
Płatności i prywatność
Wszystkie metody płatności akceptowane przez nasz sklep internetowy są wyświetlane na stronie kasy. Różnią się one w zależności od kraju zamieszkania użytkownika. Przejdź do strony koszyka, a następnie potwierdzenia zamówienia, wypełnij pola związane z zamówieniem (adres e-mail, adres dostawy i rozliczenie), a następnie wyświetl wszystkie metody płatności dostępne w Twoim przypadku.
Jeśli wybrana metoda płatności nie jest dostępna, prosimy o kontakt.
Informacje o płatnościach są szyfrowane i chronione za pomocą zaawansowanych algorytmów (SSL). Nie mamy do nich dostępu w żadnym momencie i nie możemy obciążyć Cię żadnymi dodatkowymi groszami poza Twoim zamówieniem.
Twoje dane osobowe są wykorzystywane przez naszą firmę do celów logistycznych i handlowych. Dokładamy wszelkich starań, aby zachować prywatność użytkowników. Informacje te są chronione na naszych serwerach premium za pomocą profesjonalnego oprogramowania antywirusowego, aby zagwarantować najwyższy poziom bezpieczeństwa. W żadnym wypadku nie są one dostępne dla usług stron trzecich.
Faktury wystawiamy naszym klientom po pełnej weryfikacji ich zamówienia: dostępności produktu, kraju dostawy i dodatkowych informacji dostarczonych przez klienta.
Po pierwsze, sprawdź, czy nie minęła data ważności karty. Po drugie, sprawdź, czy wpisałeś swoje nazwisko ORAZ imię w odpowiednim polu. Jeśli Twoja transakcja bankowa zostanie odrzucona, być może przekroczyłeś autoryzowany limit. Dla pewności zachęcamy do skontaktowania się z bankiem w celu sprawdzenia wysokości tego limitu.
Serwis i gwarancja
Jeśli produkt jest uszkodzony, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w ciągu 14 dni od jego otrzymania, podając numer zamówienia i załączając zdjęcie wadliwego produktu. Pomożemy Ci zorganizować wymianę lub zwrot pieniędzy.
Zamówienie może zostać wysłane w kilku przesyłkach, w zależności od pochodzenia produktów, bez dodatkowych opłat.
Jeśli w przesyłce brakuje jakichkolwiek elementów, należy jak najszybciej skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, podając numer zamówienia i brakujące elementy. Sprawdzimy zamówienie i zorganizujemy szybką wysyłkę brakujących przedmiotów lub znajdziemy inne rozwiązanie.
Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Należy podać numer zamówienia i zdjęcie nieprawidłowego produktu. Prześlemy instrukcje dotyczące wymiany lub zwrotu.
Aby zwrócić paczkę, wykonaj następujące kroki:
- Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, korzystając z poniższego łącza w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
- Produkt należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie wraz ze wszystkimi otrzymanymi wraz z nim akcesoriami, instrukcjami obsługi i dokumentacją.
- Podaj numer zwrotu naszemu zespołowi obsługi klienta, abyśmy mogli śledzić postęp przesyłki.
- Wyślij paczkę na adres wskazany w naszych instrukcjach zwrotu.
- Po otrzymaniu i sprawdzeniu paczki dokonamy zwrotu pieniędzy lub wymiany, w zależności od wyboru.
Koszty wysyłki zwrotnej ponosi kupujący, z wyjątkiem przypadku wadliwego produktu lub błędu z naszej strony.
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami bezpośrednio. Nasz zespół z przyjemnością Ci pomoże.