Polityka zwrotów

1. Uprawnienie do zwrotu kosztów

Zwroty są możliwe pod następującymi warunkami:

  • Produkt jest wadliwy lub uszkodzony po dostarczeniu.
  • Produkt nie odpowiada opisowi podanemu na stronie internetowej.
  • Produkt jest zwracany w ciągu 14 dni od daty otrzymania, nieużywany i w oryginalnym opakowaniu.

2. Przedmioty niepodlegające zwrotowi

  • Spersonalizowane lub wykonane na zamówienie produkty.
  • Produkty wyprzedażowe (o ile nie są wadliwe).

3. Proces zwrotu kosztów

  1. Skontaktuj się z nami, podając szczegóły zamówienia i powód żądania zwrotu pieniędzy.
  2. Po zatwierdzeniu odeślij produkt na nasz adres zwrotny.
  3. Zwroty zostaną przetworzone w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zwróconego przedmiotu.

4. Koszty wysyłki

  • W przypadku zwrotów spowodowanych wadami lub błędami z naszej strony, pokryjemy ewentualne koszty wysyłki.
  • W przypadku zwrotów z powodów osobistych klienci są odpowiedzialni za ewentualne koszty wysyłki zwrotnej.

5. Anulowanie zamówień

  • Skontaktuj się z nami jak najszybciej, aby anulować zamówienie.
  • Wszelkie zamówienia wysłane, ale jeszcze nie otrzymane, nie kwalifikują się do zwrotu.
  • Wnioski o anulowanie zamówień będą podlegać potrąceniu w wysokości 4% w celu pokrycia kosztów zarządzania poniesionych przez sklep.
Shopping Cart